Saturday, May 14, 2005

Labah-labah dan Diva.

I know it's a way too late to let ppl know that I love Spider's Relaku Pujuk. yes, I am a bit outdated. In fact, when Spider won the Juara Lagu for Best Song, I almost never knew the song at all. Yes, I am very very slow, don't have to remind me ok. But now, there's another song that I like. Its called Aku Dia Dan Kamu, by D-Va, a new cool band and the only female in the band is the vocalist. This girl is soo cute, I watched they performed in AIM the other day,(my intention was of course to watch Siti perform, but I went to Sarah's chalet just minutes before Siti took the stage, and regretted badly after that. Coming back to this band, I just love the vocalist, she didn't sound like Siti allright, but her energy on stage! That was something! She was practically jumping and doing the basic Avril Lavinge-style of singing. Here's the two songs I love:

Relaku Pujuk
Ku dikejar bayang-bayang resah
Bila hatimu masih tak berubah
Enggan dipunya dan dipenjara
Belaian cintaku ini
Aku bukan lelaki yang tewas
Bisa mengambang walau ku ditolak
Biar diuji kanan dan kiri
Kau kan tetap ku miliki

(Korus)
Tiada lafaz yang lebih agung
Kalimah cintamu
Yang ku tunggu-tunggu
Biar jasadku yang menanggung
Permainan darimu
Relaku pujuk

Janganlah kau salahkan aku
Terus memburu menawan cintamu
Daku percaya sedikit masa
Kau kecundang akhirnya

Usahlah kau bersedih
Dihadapanmu aku hadir
Memadam resah dan curiga dari hatimu
Apakah kali ini
Bisa kau tolak dan berlari
Setelah aku menanamkan azimatku

(Ulang korus 2x)

Biar jasadku yang menanggung
Permainan darimu
Relaku pujuk………

Aku Dia Dan KamuBetapa bodohnya diriku
Mau diduakan dirimu
Namun bila hati berbicara
Aku sayang padamu
Kau takkan pernah tinggalkannya
Di hatimu cuma dia
Tetap juga kau inginkan ku
Kini apa dayaku
Putuskan dia, oh, kasih
Agar ku tak disaingi
Sungguh ku benci dirimu yang
Tak bisa memilih

Namun harus kuakui
Sukar untuk lepaskanmu
Akhirnya aku undur diri
Demi dia dan kamu

Betapa bodohnya kau
Mau diduakan dirimu
Namun bila Hati bicara
Aku Sayang padamu

Bila saja terus terang
Apa yang kau ingin
Muak diriku dengan sikapmu


.

No comments: